درخشش طارمیوغلامی/نیمه اول پرسپولیس صفر-گل گهرصفر

درخشش طارمی و غلامی/ نیمه اول؛ پرسپولیس صفر – گل گهر صفر

درخشش طارمی و غلامی/ نیمه اول؛ پرسپولیس صفر – گل گهر صفر

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گل گهر سیرجان از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نیمه اول دیدار پرسپولیس و گل گهر سیرجان با تساوی بدون گل خاتمه یافت. این بازی که در زمین نه چندان مناسب سیرجان انجام شد، تیم پرسپولیس برتری خوبی در این نیمه داشت و بارها دروازه میزبان را تهدید کرد.

پرسپولیس از ابتدا با کنترل بازی قصد باز کردن دروازه گل گهر را داشت و تیم میزبان نیز با ارسال‌های بلند و حرکت از عمق و جناحین بارها آهنگ دروازه میهمان کردند اما با تیزهوشی بازیکنان پرسپولیس این حملات مهار شد و رفته رفته سرخپوشان بر توپ و زمین حاکم شدند و حتی در دقایق و لحظه آخر نیمه اول نیز می توانستند به گل برتری دست پیدا کنند.

مهران گلزاری بازیکن تیم گل گهر در دقیقه 35 با خطا روی مهاجم پرسپولیس با کارت قرمز محمد اکبریان از زمین اخراج شد. ضربه کاشته از پشت محوطه جریمه حریف را مهدی طارمی به زیبایی هر چه تمام‌تر به کنج بالای دروازه فرستاد که غلامی دروازه‌بان گل گهر با تلاش فراوان آن را مهار کرد. دقایقی بعد بار دیگر مهدی طارمی پدیده پرسپولیس با کنترل توپ در محوطه جریمه حریف، یک ضربه زیبا را به سمت دروازه شلیک کرد اما این دروازه‌بان تیم گل گهر بود که بار دیگر ناجی دروازه تیم خود شد. در نیمه نخست مهدی طارمی و غلامی دروازه‌بان میزبان با درخشش خود گرمای خاصی را به این دیدار بخشیدند.

محمد اکبریان داور این دیدار برای نیمه نخست 3 دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت اما در لحظه پایانی که داور قصد زدن سوت پایان نیمه اول را داشت، هادی نوروزی با عبور از مدافعان حریف می‌توانست گل برتری پرسپولیس را به ثمر برساند که توپ زمینی او از کنار تیر عمودی دروازه گذشت و پس از آن این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:, | 16:44 | نویسنده : امیر حسین یاری |