تمرین چهارشنبه سرخپوشان برگزار شد

 

تمرین چهارشنبه سرخپوشان برگزار شد

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین چهارشنبه خود را از ساعت 15:40 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حمید درخشان امروز زودتر از دیگر اعضای تیم وارد ورزشگاه درفشی‌فر شد و به دلیل حضور در جلسه‌ای مهم، هماهنگی‌های لازم را برای برگزاری هر چه بهتر تمرینات امروز با کادر فنی انجام داد و قبل از شروع تمرین، ورزشگاه را ترک کرد.

تمرینات کششی و نرمشی آغازگر برنامه سرخپوشان بود و در ادامه، گلرها جدا شدند و زیر نظر نادر باقری به تمرینات ویژه پرداختند. بازیکنان دو به دو پاسکاری‌های بلند را در دستور کار قرار دادند.

حسین عبدی بازیکنان را به دو گروه 10 نفره تقسیم کرد و بازیکنان، پرسینگ و حفظ توپ را انجام دادند و در ادامه در قالب دو تیم با همین تعداد، در زمین کامل و در دو تایم 25 دقیقه‌ای به بازی فوتبال درون تیمی پرداختند.

تیم زرد با نتیجه دو بر یک، تیم طوسی را شکست داد. هر دو گل تیم زرد را هادی نوروزی به ثمر رساند و سرحال و آماده نشان داد. گل تیم طوسی را هم مهدی طارمی وارد دروازه تیم زرد کرد.

علیرضا امامی‌فر، مربی سرخپوشان از ابتدا همپای بازیکنان تمرین کرد و در بازی درون تیمی نیز حضور یافت.

در جریان بازی، نادر باقری داور بود و حسین عبدی هم هر دو تیم را با هم کوچ می‌کرد. پیام صادقیان در یک برخورد، مصدوم شد و سریعا توسط کادر پزشکی از جریان بازی خارج شد.

در یک صحنه دیگر هم شهاب زاهدی در برخوردی شدید با مصدومیت مواجه شد اما کادر پزشکی پس از بررسی وضعیت او، این بازیکن را به زمین برگرداند.

علاوه بر ملی‌پوشان، فرشاد قاسمی در تمرین امروز حضور نداشت و محمد عباس‌زاده نیز در کلینیک به فیزیوتراپی پرداخت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 23 آبان 1393برچسب:, | 9:10 | نویسنده : امیر حسین یاری |