پرسپولیس علیرغم برتری نتیجه را واگذار کرد/ پرسپولیس 1 – نفت تهران 2

پرسپولیس علیرغم برتری نتیجه را واگذار کرد/ پرسپولیس 1 – نفت تهران 2

پرسپولیس علیرغم برتری نتیجه را واگذار کرد/ پرسپولیس 1 – نفت تهران 2

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت تهران در پایان با نتیجه دو بر یک به سود میزبان خاتمه یافت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بازی برگشت تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران به میزبانی زردپوشان نفت از ساعت 14:30 امروز (دوشنبه) با قضاوت احمد صالحی در ورزشگاه تختی آغاز شد و دو تیم در پایان با نتیجه دو بر یک به سود نفت تهران زمین را ترک کردند.

سرخپوشان در غیاب چند بازیکن اصلی خود در برابر تیم نفت ظاهر شدند. دو تیم بازی پایاپایی را در نیمه اول به نمایش گذاشتند. پرسپولیس در دقیقه 21 توسط هادی نوروزی کاپیتان این تیم فرصت مناسبی از سمت راست برای مهاجم جدید خود رضا خالقی‌فر تدارک دید و او نیز پیش از برخورد با دروازه‌بان تیم نفت، توپ زمینی و خوبی را در محوطه شش قدم میزبان ارسال کرد که پیش از رسیدن توپ به قرمزپوشان، مدافعان زردپوش توپ را مهار کردند.

تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر در دقیقه 32 روی یک حرکت عمقی و ضربه نه چندان خوب خالقی‌فر یک موقعیت دیگر را از دست داد.

تیم نفت در دقیقه 35 در محوطه جریمه پرسپولیس خیمه زد و در چند رفت و برگشت پس از ارسال بازیکن میزبان روی دروازه، ضربه سر حاج محمدی می‌رفت تا به گل تبدیل شود که شیرجه دیدنی نیلسون مانع از ورود توپ به دروازه شد.

تیم فوتبال پرسپولیس علیرغم برتری، در آخرین دقایق نیمه اول یک گل مشکوک دریافت کرد. این گل روی یک صحنه مشکوک که غلامرضا رضایی در محوطه جریمه پرسپولیس با خطا روی میثم حسینی توپ را وارد دروازه نیلسون کرد اتفاق افتاد و داور از کنار خطای با دست، رضایی به سادگی گذشت و نقطه وسط میدان را نشانه رفت.

سرخپوشان پس از دریافت این گل، سراسیمه حمله شدند و چند موقعیت خوب گلزنی داشتند اما در چند صحنه، داور از شرایط بازی خارج شد که با اعتراض بازیکنان همراه گردید و بازیکنان پرسپولیس از داور کارت زرد دریافت کردند. مهدی طارمی حرکت مناسبی را در عمق خط دفاعی تیم نفت آغاز کرد که با خطا متوقف شد.

پرسپولیس در این دقایق لحظه به لحظه خطرناک‌تر ظاهر می‌شد و هادی نوروزی دو ضربه کاشته از جناحین هجده قدم نفت، روی دروازه میزبان ارسال کرد که بازیکنان زردپوش سراسیمه توپ‌های ارسالی را دفع کردند. در آخرین لحظه بازی در نیمه اول خطای بازیکن نفت روی خانزاده در محوطه جریمه از چشم داور دور ماند که اعتراض خانزاده باعث دریافت کارت زرد شد.

احمد صالحی داور این مسابقه، دو دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. این بازی در پایان نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

دو تیم در نیمه دوم بدون تغییر وارد زمین شدند و بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند.

تیم فوتبال پرسپولیس از ابتدای نیمه دوم هجومی، پر قدرت و پر تلاش ظاهر شد و بارها دروازه تیم نفت را مورد تهدید قرار داد.

حمید درخشان در جریان بازی، ابتدا حمیدرضا علی عسگری را به جای میثم حسینی و در ادامه شهاب زاهدی و محمد عباس‌زاده را به میدان فرستاد.

بازیکن تعویضی و یا تعویض طلایی حمید درخشان در دقیقه 78 گل تساوی بازی را به ثمر رساند. حرکت مهدی طارمی از سمت راست و ارسال خوب او مهاجم سرخپوشان را صاحب یک موقعیت خوب گلزنی کرد و محمد عباس‌زاده که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته بود، با ضربه پرقدرتی به توپ طاق دروازه نفت را فرو ریخت و گل تساوی بازی بدین شکل رقم خورد.

سرخپوشان که در این دقایق توپ و میدان را در اختیار داشتند، بارها آهنگ دروازه نفت کردند که موقعیت‌های آنها یکی پس از دیگری از دست رفت.

داور برای نیمه دوم، 3 دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت که پس از آن حرکت عمقی شهاب زاهدی با خطای بازیکن نفت روبرو شد و داور اعلام یک ضربه کاشته از پشت محوزه جریمه برای پرسپولیس در نظر گرفت که ضربه کاشته هادی نوروزی در دستان دروازه‌بان نفت قرار گرفت.

در آخرین زمان‌های وقت اضافه، روند بازی به سود سرخپوشان بود که ضربه دروازه‌بان تیم میزبان پشت محوطه جریمه پرسپولیس فرود آمد که در پی آن اشتباه فاحش دو بازیکن خارجی پرسپولیس کار دست این تیم داد و ضربه سر مهاجم نفت نتیجه را تغییر داد و این دیدار در پایان با نتیجه دو بر یک به سود نفت تهران به پایان رسید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:, | 17:40 | نویسنده : امیر حسین یاری |