در آن دو بازی که خوب بودم، هیچ چیز پخش نشد/ کفشگری: اگر بازی کنم به پیام پاس گل می‌دهم
در آن دو بازی که خوب بودم، هیچ چیز پخش نشد/ کفشگری: اگر بازی کنم به پیام پاس گل می‌دهم

در آن دو بازی که خوب بودم، هیچ چیز پخش نشد/ کفشگری: اگر بازی کنم به پیام پاس گل می‌دهم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم آقای درخشان در دربی به من اجازه بازی بدهد. دوست دارم به پیام پاس گل بدهم و با گل او استقلال را ببریم.

مهرداد کفشگری در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: تمرینات خوبی را دنبال می‌کنیم. از بدشانسی‌هایی که گاهی گریبانگیر ما شده است، بگذریم، همین الان هم برای دربی آماده‌ایم و با تمام وجود انتظار این بازی را می‌کشیم.

وی درباره شرایط خود ادامه داد: انگیزه و آمادگی زیادی برای انجام بازی‌ها داریم اما اینکه چه میزان در بازی‌ها حضور دارم به نظر کادر فنی بستگی دارد و آنچه از من برمی‌آید، حفظ آمادگی و انگیزه است که هیچ چیز از آن کم نشده است. بی‌صبرانه منتظر دربی هستیم و امیدوارم آقای درخشان من را هم برای این بازی انتخاب کند و اگر اینگونه شد، می‌خواهم پاس گل بدهم. در ذهن خودم پاسی را تصور می‌کنم که به پیام صادقیان می‌دهم و با گل پیام بازی را می‌بریم.

هافبک دفاعی پرسپولیس در مورد صادقیان ادامه می‌دهد: با هم ارتباط خوبی داریم. پیام خیلی بچه خوبی است اتفاقا در میان بچه‌های ما خیلی آرام است اما در زمین فوتبال کمی التهاب داشته است. فشار زیادی هم روی او بود. به هر حال وقتی در اوج آمادگی ناگهان دو ماه کنار می‌نشینید، فشار زیادی را تحمل می‌کنید. ما فراموش نمی‌کنیم که پیام صادقیان سال قبل چه زحماتی برای تیم کشید و چه بازیکن موثری بود. شک ندارم بار دیگر این اتفاق روی خواهد داد. پیام چند سال دیگر این روزها و کارهایی که انجام داده را خواهد خواند. همانطور که وقتی من خاطرات چهار سال خودم را مرور می‌کنم، از کارهایی که کرده بودم، تعجب می‌کنم و باورم نمی‌شود. پیام هم به ما قول داده که همه چیز از دربی تغییر خواهد کرد.

کفشگری درباره شرایط خود ادامه داد: در هفته‌های اخیر در دو بازی فرصت داشتم خودم را نشان بدهم اما بدشانسی آوردم و همین دو بازی پخش نشد. در بازی با سایپا آنها یک فرصت هم پیدا نکردند و آن گل با آن شرایط عجیب به ثمر رسید. برابر راه آهن هم بازی خوبی انجام دادم اما هیچیک از این دو بازی پخش نشد. البته حالا در پست هافبک دفاعی هم ترافیکی داریم که فکر می‌کنم برای تیم خوب است. ضمن آنکه مایکل اومانا هم بعد از حضور در این پست خیلی خوب عمل کرده است و دلیلی ندارد چون هم پست من است، غیر از این را بگویم چون کار خوب، خوب است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 23 آبان 1393برچسب:, | 9:14 | نویسنده : امیر حسین یاری |